اس ام اس عاشقانه
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
اس ام اس عاشقانه
12 تير 1393برچسب:, ساعت 17:33 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )

گاهی سکوت علامت رضایت نیست شاید ، کسی دارد خفه میشود پشت سنگینی یک درد …

کهنه فروش داد می زنه چراغ شکسته می خریم ، کفشای پاره می خریم ، اسباب کهنه می خریم ، بی اختیار داد می زنم : کهنه فروش قلب شکسته می خری ؟

چه ساده با گریستن خویش زاده می شویم و چه ساده با گریستن دیگران از دنیا می رویم و میان این دو سادگی معمایی می سازیم به نام زندگی .

برای تو از تمام گل های سرخ هستیم چیدم و دست هایم از خارهای وحشی زخمیت ، و تو باز هم می گویی کم است .

من نمی گویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد ، اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد . (ویکتور هوگو)

نزار که از سکوت تو پر پر بشن ترانه ها ، دوباره من بمونم و خاکستر پروانه ها ، چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره ، کابوس رفتنت بگو از لحظه های من بره .

برای قصه ای که با “یکی بود و یکی نبود” شروع میشود
پایانی بهتر از آوارگی کلاغ نمی توان نوشت

در گورستان صلیبی می گذارم تا همه بدانند در آنجا مرده ای هست ، پس تو هم به قلب صلیبی بیاویز تا همه بدانند گورستان من قلب توست .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد